Приїхали ми у 2021 році і замовили по телефону басейн "Сільвер" на 4 години.
Ми за ці чотири години майже не плавали. Діти змерзли! Вода була холодна, на моє прохання перевірити воду і трішки зробити теплішою, сказали, що вода така завжди і вона не холодна. Персонал не реагує на прохання і нічого не робить... Ми просиділи в сауні майже весь цей час. Грілися...
В цьому році моя донька попросила поїхати на свій ДН знову в цей басейн.
Ми запросили її друзів і я як завжди зателефонувала за вказаним номером на сайті і як раніше забронювала басейн "Сільвер" заздалегіть.
І тут починається саме цікаве!
Телефонувала я 18.11.2024р. (понеділок) забронювати басейн мені було потрібно на 23.11.2024р. (субота)
Взяла трубку адміністратор і каже, що це дуже рано для бронювання,
- Зателефонуйте ближче до дати десь за 1-2 дні...
Я їй кажу, що це День Народження і мені потрібно 100% знати що буде басейн за нами, так як ми запрошуємо гостей! Вона каже що їй треба у когось уточнити інформацію за бронь і мені передзвонить.
Добре!
Проходить приблизно 10 хвилин і вона мені передзвонює.
Каже що все в порядку, можна замовляти, запитує на яку годину нам потрібно і скільки годин ми будемо відпочивати в басейні. Я їй кажу що краще на першу половину дня і ми сходимось що і їм і нам буде зручно приїхати на 13:00 і знаходитись там 3 години...
Обговорюємо вартість, я кажу що нас буде приблизно 10 чоловік!
Вона каже :" Добре, дякуємо за бронь і чекаємо в суботу в 13:00"
Субота! Ми 12:50 ми на місці. Я телефоную адміністратору, так як на робочому місці її нема. Кажу їй що ми вже на місці. А вона мені відповідає:
- "Ви що не знаєте де басейн, можете заходити !
Я кажу:
- Так давайте я сплачу.
- А у вас що, не проплачено?
- Ні!
- Зачекайте 5 хвилин. Я зараз буду.
Я, кажу гостям щоб заходили в басейн, я зараз підійду і в цей час вже приїздить адміністратор.
Кажу їй, що гості вже пішли в середину роздягатись і запитую скільки я винна, а вона мені каже..!
- Скажіть своїм гостям , щоб виходили , бо басейн заброньований.
Я сміюсь і кажу:
- Я знаю, що він заброньований, нами!)))
А вона мені відповідає:
- Та ні! Там вже чоловіки зайшли, і в них бронь до 15:30!
ВИ УЯВЛЯЄТЕ МІЙ ШОК!!??
Я їй кажу, що бронювала по телефону в понеділок і мені дівчина сказала що чекають нас у суботу!
А вона мені відповідає
- Вам приходило смс? Ви оплачували бронь? Я бачу за вашим номером телефона, що НІ!
Я кажу:
- Мені НІХТО НІЧОГО НЕ ВІДПРАВЛЯВ І НІ ЗА ЯКУ ОПЛАТУ НЕ КАЗАВ!!!
МИ ВЖЕ НЕ ВПЕРШЕ СЮДИ ЇДЕМО І МИНУЛОГО РАЗУ ТАК САМО БРОНЮВАЛИ ПРОСТО ЗА ДЗВІНКОМ!
А вона відповідає:
- З ПОЧАТКУ ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ ЗМИНИЛИСЬ, а того дня була дівчина стажер і вона мабуть забула вас попередити про оплату. Я бачу вхідний дзвінок і вихідний. А смс не бачу! Нічим не можу допомогти у нас басейн зайнятий! Можете піти після чоловіків о 15:30 так як є час після них, та відвести дітей в дитячу кімнату і на боулінг, щоб час пройшов.
УЯВІТЬ МІЙ СТАН!
Діти приїхали на ДН. Всі голодні! Вже стоять під дверима роздягальні!
Мені пропонують вести їх в дитячу кімнату, за яку потрібно ЗАПЛАТИТИ НЕ МАЛІ КОШТИ! Свою їжу брати туди не можна, тільки замовляти там!
Каже адміністратор:
- так вам бронювати на 15:30 басейн?
Якщо так, то скільки буде чоловік, СПЛАЧУЙТЕ І ЧЕКАЙТЕ ВАШОЇ ЧЕРГИ!
Я кажу:
Ви будете якось вирішувати ситуацію ,яка склалась?
Вона сказала, що будуть прослуховувати дзвінки, і виясняти хто винен, я чи стажерка І НАВІТЬ НЕ ПОПРОСИЛА ВИБАЧЕННЯ!!!!!!
На вішала мені якоїсь лапши на вуха, щоб я від неї відстала,і все!
Сказала, що за день це все не вирішиться 😡
І на цьому мені ніхто нічого більше не сказав, не запропонував, Настрій був зіпсований в мене, в моєї дитини, в гостей! Пройшло 2 дні. Ніхто нічого не вирішив, а саме...
Я їй кажу, що мабуть ви або ваш адміністратор повинні мені компенсувати не передбачувані витрати і зіпсований день!
Вони сказали, що розберуться з цим!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
ШАРАШКІНА КОНТОРА, А НЕ КОМПЛЕКС ВІДПОЧИНКУ!
Єдиний плюс з цього всього, що коли ми нарешті потрапили в басейн, вода була, цього разу, дійсно тепла...