Місце ідеально підходить для пікніків і прогулянок. Сюди легко дістатися, і це популярне місце серед фотографів. Водоспад Лекечі дарує незабутні враження і рекомендовано для всіх, хто любить природу і хоче відпочити у спокійній обстановці.
В порівнянні з ВДНХ дуже програє. Так, багато ілюмінації; так, багато гарних фотозон; з розваг для дітей тільки поїзд(як в Ретровілі), та гірка; так, декілька кіосків з напоями і їжею, але вибору малувато. І не забувайте про черги в туалет. На цьому все. Якщо хочете з сімʼєю розважитись де є музика, аніматори чи смачно поїсти, вам не сюди.
Гірськолижний комплекс «Майдан» - крутий спот для катання.
Кайф: +Траси: є для всіх - від новачків до про. Доглянуті, тобі сподобається. +Підйомники: норм, черги не такі великі, як могли б бути. +Інфра: кафешки, де можна перекусити, і прокат шмоток прямо на місці. +Інструктори: якщо ти нуб, тут є кому навчити.
Мінуси: -Ціни: дорого, як для багатьох, особливо скі-паси і прокат. -Черги: у вихідні може бути тісно. -Сніг: якщо погода не фонтан, то і снігу може не вистачити.
Загалом: «Майдан» - це класне місце, якщо ти хочеш покататися з комфортом, але будь готовий до трохи високих цін. Хороший вибір для сімейки, або якщо хочеш підтягнути свої скіли.
Просто неймовірно! 🌟🌟🌟 Локації продумані до дрібниць, багато фотозон, де фотографії виходять просто казковими. Квитки краще купувати онлайн - на касах великі черги, ми відвідували парк у вихідні - людей було безліч. Перевірка онлайн квитків зайняла не більше хвилини - зекономили щонайменше півгодини на стоянні в черзі. На парковці варто запастися терпінням. 💅 Парковка велика, працюють паркувальники, але людей було дійсно багато. Загалом - дуже класне, атмосферне місце!!! 🥰 Рекомендуємо відвідати! 😸😸😸
Вже не перший раз ми приїхали сюди святкувати ДН донечки. Вона дуже любить плавати. Приїхали ми у 2021 році і замовили по телефону басейн "Сільвер" на 4 години. Ми за ці чотири години майже не плавали. Діти змерзли! Вода була холодна, на моє прохання перевірити воду і трішки зробити теплішою, сказали, що вода така завжди і вона не холодна. Персонал не реагує на прохання і нічого не робить... Ми просиділи в сауні майже весь цей час. Грілися...
В цьому році моя донька попросила поїхати на свій ДН знову в цей басейн. Ми запросили її друзів і я як завжди зателефонувала за вказаним номером на сайті і як раніше забронювала басейн "Сільвер" заздалегіть. І тут починається саме цікаве!
Телефонувала я 18.11.2024р. (понеділок) забронювати басейн мені було потрібно на 23.11.2024р. (субота) Взяла трубку адміністратор і каже, що це дуже рано для бронювання, - Зателефонуйте ближче до дати десь за 1-2 дні... Я їй кажу, що це День Народження і мені потрібно 100% знати що буде басейн за нами, так як ми запрошуємо гостей! Вона каже що їй треба у когось уточнити інформацію за бронь і мені передзвонить. Добре! Проходить приблизно 10 хвилин і вона мені передзвонює. Каже що все в порядку, можна замовляти, запитує на яку годину нам потрібно і скільки годин ми будемо відпочивати в басейні. Я їй кажу що краще на першу половину дня і ми сходимось що і їм і нам буде зручно приїхати на 13:00 і знаходитись там 3 години... Обговорюємо вартість, я кажу що нас буде приблизно 10 чоловік! Вона каже :" Добре, дякуємо за бронь і чекаємо в суботу в 13:00"
Субота! Ми 12:50 ми на місці. Я телефоную адміністратору, так як на робочому місці її нема. Кажу їй що ми вже на місці. А вона мені відповідає: - "Ви що не знаєте де басейн, можете заходити ! Я кажу: - Так давайте я сплачу. - А у вас що, не проплачено? - Ні! - Зачекайте 5 хвилин. Я зараз буду. Я, кажу гостям щоб заходили в басейн, я зараз підійду і в цей час вже приїздить адміністратор. Кажу їй, що гості вже пішли в середину роздягатись і запитую скільки я винна, а вона мені каже..! - Скажіть своїм гостям , щоб виходили , бо басейн заброньований. Я сміюсь і кажу: - Я знаю, що він заброньований, нами!))) А вона мені відповідає: - Та ні! Там вже чоловіки зайшли, і в них бронь до 15:30!
ВИ УЯВЛЯЄТЕ МІЙ ШОК!!?? Я їй кажу, що бронювала по телефону в понеділок і мені дівчина сказала що чекають нас у суботу! А вона мені відповідає - Вам приходило смс? Ви оплачували бронь? Я бачу за вашим номером телефона, що НІ! Я кажу: - Мені НІХТО НІЧОГО НЕ ВІДПРАВЛЯВ І НІ ЗА ЯКУ ОПЛАТУ НЕ КАЗАВ!!! МИ ВЖЕ НЕ ВПЕРШЕ СЮДИ ЇДЕМО І МИНУЛОГО РАЗУ ТАК САМО БРОНЮВАЛИ ПРОСТО ЗА ДЗВІНКОМ! А вона відповідає: - З ПОЧАТКУ ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ ЗМИНИЛИСЬ, а того дня була дівчина стажер і вона мабуть забула вас попередити про оплату. Я бачу вхідний дзвінок і вихідний. А смс не бачу! Нічим не можу допомогти у нас басейн зайнятий! Можете піти після чоловіків о 15:30 так як є час після них, та відвести дітей в дитячу кімнату і на боулінг, щоб час пройшов.
УЯВІТЬ МІЙ СТАН! Діти приїхали на ДН. Всі голодні! Вже стоять під дверима роздягальні! Мені пропонують вести їх в дитячу кімнату, за яку потрібно ЗАПЛАТИТИ НЕ МАЛІ КОШТИ! Свою їжу брати туди не можна, тільки замовляти там!
Каже адміністратор: - так вам бронювати на 15:30 басейн? Якщо так, то скільки буде чоловік, СПЛАЧУЙТЕ І ЧЕКАЙТЕ ВАШОЇ ЧЕРГИ! Я кажу: Ви будете якось вирішувати ситуацію ,яка склалась? Вона сказала, що будуть прослуховувати дзвінки, і виясняти хто винен, я чи стажерка І НАВІТЬ НЕ ПОПРОСИЛА ВИБАЧЕННЯ!!!!!! На вішала мені якоїсь лапши на вуха, щоб я від неї відстала,і все! Сказала, що за день це все не вирішиться 😡 І на цьому мені ніхто нічого більше не сказав, не запропонував, Настрій був зіпсований в мене, в моєї дитини, в гостей! Пройшло 2 дні. Ніхто нічого не вирішив, а саме... Я їй кажу, що мабуть ви або ваш адміністратор повинні мені компенсувати не передбачувані витрати і зіпсований день! Вони сказали, що розберуться з цим!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! ШАРАШКІНА КОНТОРА, А НЕ КОМПЛЕКС ВІДПОЧИНКУ!
Єдиний плюс з цього всього, що коли ми нарешті потрапили в басейн, вода була, цього разу, дійсно тепла...
Жахливе місце. Нікому не рекомендую. З плюсів великий басейн, нормальні чани-джакусі. Все інше - це повний треш. Антісанітарія у будиночку, миші бігають по головам. Смердючі подушки. Розпарована, стара, брудна постільна білизна, пропалена, з дирками. Брудні рушники. Гасподарка хамка, ми коли приїхали і побачили ті умови, то попросили лишити 1000 грн завдатку, а решту коштів певернути нам, щоб ми поїхали і заселелися в іншому місці - відмовила, хоча, бачила, що ми з малою дитиною. В будинку немає опалення, про що нас не попередили, хоча ми попереджали, що у нас сімейний відпочинок і ми будемо з дитиною. Запропонували 2 обігрівачі, які нічим не допомогли, бо це був жовтень і вночі вже був приморозок. Величезні щілини в вікнах, дверях, фіранки відвалювалися. Наш відпочинок був повністю зіпсований. Ніч, майже, ніхто не спав через холод, сморід і мишей. Ми з'їхали щойно посвітало, не спавши їхали 6 годин до Києва. Дякуємо господарям, що зіпсували відпочинок та враження про гостинність регіону.