Словник квестера - популярні фрази у квестоманів, гравців у квести

Словник квестера

Для когось квест-ігри стають не тільки популярним видом дозвілля, а й серйозним захопленням. Гравці об'єднуються в команди, встановлюють рекорди з проходження квест-кімнат, створюють рейтинги найкращих ігор.

Як у кожній спільноті людей, об'єднаних спільною справою, з'являється і свій сленг.

Спеціально для вас ми склали невеликий словничок досвідченого гравця в квести. На той випадок, якщо вам захочеться виглядати своїм навіть у компанії найпросунутіших гравців-квестоманів. Або зрозуміти, про що так захоплено розповідають гравці, які виходять із квест-кімнати.

Отже, словник тру квестера:

Квест-кімната, квеструм, ескейп рум - приміщення, де відбувається квест-гра.

Локація - місце, де знаходиться квест або певна кількість квестів. Більше вживається, якщо квест знаходиться в якомусь незвичайному місці (завод, фабрика, бомбосховище тощо). Для квест-кімнат - це ще може означати квест-простір - приміщення квест-організатора, де гравці очікують на гру.

Тематика - різноманітні види сценаріїв: детектив, трилер, мультфільм, казка, містика, жах, тощо.

Хоррор - квести, покликані налякати квест-гравців. Найчастіше за мотивами фільму або комп'ютерної гри.

Лінійка - квест із лінійним сюжетом, де кожна розв'язана загадка надає доступ до наступної.

Нелінійка - квест із нелінійним сюжетом, що допускає паралельне розв'язання кількох загадок. Зазвичай використовується в квестах з поділом команди гравців.

Занурення - все, що залучає до гри: світло, звуки, антураж, гра актора(ів), ігрові моменти: зв'язування, приковування, мішок на голову або пов'язка на очі.

Сценарна зв'язка - закономірний перехід між частинами квесту (коментарі оператора, наводка).

Атмосферність - поєднання сценарію, декорацій, роботи оператора та інших складових квесту, що дає змогу гравцям повірити в дійсність того, що відбувається.

Ескейпрум, втеча з кімнати - класичний жанр квесту, де основна мета - вийти з кімнати.

Квест у реальності - квест, мета якого не тільки вибратися з кімнати, а й слідувати сюжету. Наприклад, відшукати артефакт, протиотруту, виготовити щось або когось врятувати.

Перформанс - квест за участю актора або кількох акторів. Найчастіше це хорор-квести. Також сюди можна віднести квест з використанням віртуальної реальності.

Екшн-гра - квест, де для проходження знадобляться не тільки інтелектуальні, а й фізичні навички. Наприклад, забратися кудись, проповзти або добігти.

Ескейпер, квестер - учасник квест-гри.

Квестоман - завзятий гравець у квести. Нерідко квестомани збиваються в команди і регулярно відвідують квести.

Халк - незграбний гравець, який випадково або навмисне псує реквізит.

Команда - сформована група людей, які ходять на квести в одному і тому ж складі. Ролі в команді нерідко розділяються. Хтось обшукує кімнату, хтось відкриває замки, хтось знаходить рішення головоломок.

Гейммастер, оператор - адміністратор квесту, квест-кімнати. Дає підказки і попереджає гравців про час, що залишився до кінця гри, створює атмосферу, може коментувати дії квестерів або озвучувати те, що відбувається у квест-кімнаті або на локації квесту.

Інструктаж - правила перебування в квеструмі або на квест-локації. Їх розповідає адміністратор перед грою (не ламати, не дертися, не відривати, не використовувати розетки і радіатори тощо).

Ігрові елементи - предмети, що беруть участь у проходженні квесту.

Артефакт, реквізит - якісь красиві, нерідко автентичні, речі в квеструмі, призначені для декорації або, які беруть участь у грі.

Артефакти, що не грають - додаткові елементи, які не беруть участі в проходженні кімнати. Часто це книги, декоративні дрібниці, картотеки. Величезна їхня кількість може збивати з пантелику гравців.

Тупити - довго витрачати час на одну загадку.

Затуп - критичний момент у грі, коли жоден з учасників квесту не знає, що робити. Зазвичай закінчується запитом підказки або раптовим осяянням одного з членів команди.

Проходити по-фасту - прискорений процес проходження квесту, часто заради рекорду.

Уразливість - "слабке" місце в квесті. Наприклад, двері на магнітному замку, які можна відкрити після невеликого застосування сили.

Замки - найненависніша частина квестів. Звичайні або кодові. Частенько забирають у квестерів багато часу і нервів.

Чит - "нечесне" вирішення загадки. Наприклад, підібрати код до сейфа або до кодового замка, замість того щоб знайти (розгадати) код під час гри.

Брутфорс - спеціальна техніка злому звичайних і не дуже кодових замків шляхом перебору комбінацій.

Баг - технічний збій під час проходження квесту.

Спойлер - інформація, яка розкриває суть квесту або деяких загадок. Може бути отримана від гравців, які вже грали в квест. Псує все враження від квесту. Суворо заборонено!!!

Тестер - мрія будь-якого квестера. Щасливчики, які одними з перших тестують новий квест, допомагаючи розробникам відшліфувати їх і встановити складність квесту.

Тестовий прогін - тестування квесту до його офіційного запуску. Дає можливість відшукати баги, проблемні місця, відпрацювати підказки.

Підказка - пряма вказівка до дії, яку оператор дає квестерам за їхнім запитом. У певних квестах кількість підказок обмежена, або за підказку можуть "урізати" час квесту.

Наводка - непряма підказка, яка натякає на спосіб розв'язання ігрового елемента або використання ігрового предмета. Наприклад: "спробуйте згадати, що ви знайшли в тумбочці та подумайте, як саме зараз це застосувати".

Фідбек - відгук про квест, зазвичай від досвідчених квестерів, з описом плюсів і мінусів квесту, пропозиціями щодо поліпшення тощо.

Джерело - Funtime Kiev

Корисна публікація?
Поділіться посиланням з друзями!
Коментарі

Коментарі користувачів про публікацію «Словник квестера»

Відправити
Підписуйтесь на нас